The science of persuasion
Delivery time: 2 - 3 business days
Quantity:
HUF 2,390
Description
Párosítva a leghatásosabb tradicionális meggyőzéstechnikákkal, e könyv egyszerű, tömör, gyakorlati összefoglalóját adja a dolgok működésének, illetve kudarcba fulladásának. Az üzletemberek, marketing szakemberek és bárki, aki abból él, hogy másokat meggyőzzön, nem hivatkozhat ezután a legújabb, leghatásosabb eszközök és taktikák hiányára, mert ez a mű mindezeket tartalmazza. Mindezt forradalmian új rendszerbe szedve, s ez által megtanulunk kevesebb, mint nyolc perc alatt bárkit eljuttatni az „igen” válaszig. Új ötletek, technikák gazdag tárházával, a meggyőzőképesség soha eddig fel nem fedett titkaival, a Meggyőzés tudománya megmutatja, hogyan kell: - meggyőző külsővel megjelenni, hatásos és erőteljes testbeszéd üzeneteket küldeni illetve fogadni, a vonzerőt a maximálisra fokozni, elérni, hogy a másik ember jól érezze magát beszélgetés közben, kérdések alapján kideríteni beszélgetőtársam vágyait, szükségleteit és szokásait, titkos eszközökkel gyorsan, hiteles képet festeni magamról, meggyőzni partnerem a „nem” negatív következményeiről, állhatatosnak – de nem zavaróan bosszantónak – lenni. A Meggyőzés tudománya a leghatásosabb technikák mögött feltárja a szigorú tudományt is – miként hat a környezet a hallgatóra, hogyan alakítanak ki szokásokat és rutint az emberek (hogyan lehet ezekről leszoktatni őket), hogyan működik a tudatos és tudatalatti elme. Ez a könyv több mint egyszerű könyv az eladás mesterségéről, ez a könyv megváltoztatja a kommunikációt a legegyszerűbb emberektől kezdve, az ügyfelekkel, a családtagokon át, a barátokkal bezárólag. A meggyőzőképesség Szent Grálját tartja kezében az olvasó – a „nem” „igenné” változtatásának bizonyított eljárását.
publisher | Danvantara For rent |
---|---|
writer | Kevin Hogan |
scope | 212 |
volume unit | oldal |
ISBN | 9789639858046 |
year of publication | 2008 |
binding | soft board, glued |