Skills development procedures for schoolchildren with learning disabilities
Delivery time: 2 - 3 business days
Quantity:
HUF 1,090
Description
Az iskolában a tanulás az a kulcsfontosságú tevékenység, mely forrása és alakítója az interperszonális kapcsolatok szerveződésének, realizálási területe a pedagógus és a gyermek együttműködésének. A tanulás eredményessége szemléletes mutatója az iskola munkájának. Érthető tehát, hogy a tanulás sikere közös érdeke és célja mind a pedagógusnak, mind az iskolás gyermekeknek. A pedagógusok legfőbb törekvése, hogy megteremtsék a gyermekek számára az értelmes tanulás feltételeit, ezáltal biztosítva mentális fejlődésük optimális ütemét. A siker másik feltétele a gyermek érettségében, tanulásra alkalmas személyiségében keresendő. Korábbi diagnosztikai szűrőeljárások kialakítását célzó vizsgálataink eredményei azt mutatták, hogy bizonyos típusú tanulások zavarok okai a perceptuo-motoros funkciók fejletlenségében, illetve ezeknek a funkcióknak a diszparitásában, integrációs zavarában keresendők.
(P. Balogh, 1985, P. Balogh – J. Kósa, 1986)
publisher | ELTE PPK Tanárképzési és -továbbkép |
---|---|
writer | Porkolábné Balogh Katalin |
scope | 46 |
volume unit | oldal |
ISBN | 9789632840161 |
year of publication | 2005 |
binding | stapled |