VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ SZÖVEGGYŰJTEMÉNY
Delivery time: 2 - 3 business days
Quantity:
    
                
            HUF 3,890        
            
            Description
Ebben a szöveggyűjteményben olyan különböző elméleti irányokat invitálunk a vizualitásról való közös gondolkodásra, mint a kognitív tudomány és percepcióelmélet, szemiotika, művészettörténet, feminizmus és pszichoanalízis, kulturális megközelítés, illetve tartalomelemzési módszerek. Minden elméleti irányt három szöveg képvisel a könyvben: a Bevezető szövegeket olyan írások közül választottuk, amelyek tankönyvszerűen vázolják az adott megközelítés lényegét és vizuális kommunikációs relevanciáját; az Alapszövegek az adott szemléletmód paradigmateremtő, már klasszikussá vált darabjai; az Esettanulmányok az aktuálisan tárgyalt szemléletmód gyakorlati felhasználhatóságát szemléltetik, azaz egy konkrét, az "utcán heverő" eset egyszerű elemzését nyújtják.
 A döntően magyarul eddig nem olvasható, kurrens írásokat tartalmazó kötetet ajánljuk mindazoknak, akik nem csak szemlélni, hanem kérdésekkel megragadni és értelmezni szeretnék a mindannyiunkat elborító hétköznapi látványokat. 
  Blaskó Ágnes kommunikációkutató, a BME Szociológia és Kommunikáció Tanszékének oktatója, a Typotexnél megjelent Írás 1.0 c. könyv egyik szerzője.  
 Margitházi Beja filmteoretikus, az ELTE BTK Filmtudomány Tanszékének adjunktusa, Az arc mozija. Közelkép és filmstílus (2008) c. könyv szerzője.
                                    | publisher | Typotex For Rent | 
|---|---|
| writer | Blaskó Ágnes, Margitházi Beja (szerk.) | 
| scope | 434 | 
| volume unit | oldal | 
| ISBN | 9789632791111 | 
| year of publication | 2010 | 
| binding | soft board, glued |